25. februar 2008

You don't have to know my name to figure out how cool I am.

Jeg og Toby har "a special" bånd. Det var en flott innledning. Straks komer vi til det.

Tirsdag kveld fortsatte med at jeg satt enda mer sofaen og så på enda mer Gilmore Girls og så kom mamma med candy og PS2 og sminke. Diiigeee! Så møtte jeg Inaluv for å dra opp til Kristoffer! Wee! Party all night. Og det ble det. Jeg og Kris og Henrik (broren til Kris) satt i stua til moren til Kris etter at masse folk hadde dratt og så på Visjon Norge og TV Shop og Jukeboks Norge. Henrik sovna med laptopen på fanget og Ina la seg i den minste sofaen hun fant. Jeg og Kris lagde oss pasta og satt ute på terrassen i to timer eller noe og fant ut at vi skulle se på Footloose - The BULT Version. Ina joina oss og etter film og mye prating sovna vi i halv åtte tida.

O
nsdag, måtte jeg stå opp i elleve-tida for å gå til faren til Frode (herav Svein) for å installere
skanner/printer for altfor masse penger. Du skjønner, han skal lage tre album til kona og de to søstrene hennes, så han skal skanne inn hundrevis av bilder for så å printe ut tre eksemplarer. Jeg gjorde alt det der fra sånn tolvtden til firetiden med en dødskoselg lunsj med Svein. Er masseglad i han. Etter det dro jeg hjem. Så kom Ingrid til meg en tur og vi så på Gilmore Girls og prata og lo.
Så dro vi ned til Sørumsand for å møte Ina og kjøpe matpakke til Trysil-turen. Vi møtte på Julie, prata, dro, kom hjem til meg, prata om sex på kjøkkenet, vekte mamma og lagde mat. Etter det dro jentene og jeg skulle pakke til Trysiltur.

Torsdag. The Trysil day. Dagen jeg aldri hadde trodd at skulle komme. Folk i gjengen vår er flinke til å planlegge men ikke flinke til å utføre. Jeg ga nesten helt opp etter at André ikke kunne på tirsdag, men heldigvis var Are så loka at han ikke hadde bestilt SIAP-testen til torsdag, så vi fikk ordna torsdagen. Alle måtte opp i seks-tida. Jeg la meg tre-tida. Fysj, Agnes. Så vi kommer oss til Kløfta og venter ved Shell. Tror ikke du at bussen kjørte forbi der Are var sikker på at den skulle stoppe. Den kjørte inn, vi spurta og var 10 meter foran/ved siden av den, den kjørte i rundkjøringa. Stoppa for 15 sekunder..OG DRO! Wæ! Are klikka, jeg, André og Ina lo. Så Ina ringte rundt og fikk nummeret til sjåføren som ditcha oss, Are skrek og 1-2-3, en buss som skulle fra Gardermoen til Trysil kom innom oss og plukka oss opp. We! Når vi kom oss til Trysil tok det oss to turer før vi hadde kramper, feilbindinger og frysninger. Heldigvis møtte vi på Aleks som fikk os til å ta den tredje turen før lunsj. ^^ Venter forresten på at Ina skal legge ut bilder fra lunsjen. Etter det splitta vi oss opp. Ina og Aleks også meg, Are og André. Jeg og gutta dro langt og bratt og kaldt til parken (?) mens Ina og Aleks skulle egentlig ned 45'eren. Så plutselig var turen over. Vi dro hjem og sov til langt på..

Fredag. Beste dagen. Etter at Are var på jobb dro jeg og han til Oslo for å paarteey! Vi kommer før alle de andre og venter i den ubehagelig lange og glatte trappa med den store og ubehagelige speilet. Førstemann inn er Linn og Emma som har løpt. Emma er dritings allerede. Vi går inn og rett etter oss kommer Ester inn som jeg ikke har fått tak i siden tirsdag siden hun glemte mobilen i leiligheten. 18 ubesvarte anrop fra Agnes. Kult. Så kommer Ina, André, Remi, Kurt, Simon, Steffen & lady, Benjamin, Benjamin (broren til Ester), Tobias, Sabine, Asbjørn, Øyvind og dama. Det var en god kveld med mange hyggelige overraskelser. Og jeg som var helt alene og våken helt til slutt.

Om lørdags morningen prøvde jeg å hjelpe til med å rydde opp, men jeg hadde ikke lyst til å ta gleden fra André, så jeg rydda så lite som mulig. Thii. Så dro jeg, Tobias og André på noe som kom til å være den lengste fyllesyk-morningen for flere av oss. Vi dropper å ta 11.09-toget for å spise magen vår dårlig av McD-mat. Etter det dro vi på café. Og til toget. Og som jeg sa til Tobias tidligere på dagen går det ikke 12.09-tog. Så vi tar toget til Lillestrøm. Etter voldtekt av Tobias drar vi videre mot Sørumsand. André hopper av på Fjellbo og jeg og Toby sover. Så kommer vi oss til Fallet. Og plutselig svinger bussen inn bak Statoil. Jeg setter ut en høy "Øøøø?" og bussjåføren sier til meg og Toby (som er de siste på bussen) at det er noe dritt med en eller annen dør som holder på å dette av. Så vi går ut og venter på en ny buss. Ny buss. Vi setter oss inn og etter en liten stund begynner fyren å kjøre. Ja. Vannlekkasje. "Får se om jeg finner en ny en." Tobias er sliten, fyllesyk og irritert og jeg er sliten, fyllesyk og overtrøtt. Jeg lo konstant. Vi venter litt og setter oss på buss nummer tre. "OJ! PROBLEMER MED GASSEN." Jeg og Tobias forstår ingenting, ler oss i hjel og dropper buss nummer fire. Det var sykt. Utrolig sykt. Du skulle ikke tro at det funker.

Jeg har fått en Pentax Spotmatic '64-modell. ^^ Jeg elsker den. Den funker som flakan. Flakan.

Klokka er snart fire. Det er skole i morgen. Ferien er over. Tre uker til Sjusjøen. Jeg gleder meg masse. Men jeg vil sove.

Polly, come home.

Ingen kommentarer: